Stockholms Haul

Hejsan!!
 
Igår så var jag och Yang i Stockholm. Nu tänkte jag lägga upp haulen som jag lovade igår. Jag är extremt nöjd med alla mina inköp, ångrar inte ett öre :)
 
Croptop-ish ifrån Hollister- 139 kr
 
Hollister-109 kr ( orginalpris 430 )
 
Kimino/kofta Hollister 109kr (orginalpris 528kr)
 
 
Hoodie Hollister 137kr (orginalpris 480kr)
 
 
 
T-shirt i EXTREMT mjukt, tjockt och hållbart material Brandy Melville 230kr
 
Croptop-ish (igen) Brandy Melville 180kr, det är som ett nätmaterial/grovt stickat
 
 
Ansiktsmask+rengöring Lush- Mask of magnaminty 79kr 125g
 
 
Ansikts toner Lush- Tea tree water 75kr 100g
 
 
Haul | brandy Melville, haul, hollister, lush | |
#1 - - Fanny Kvist:

Älskar den översta tröjan :D

Svar: Jag med! Den passar till det mesta, du har en jättefin blogg :D
Malin Andersson

#2 - - Jennifer:

Fullständigt älskar kimonon, gud vad snygg!

Svar: Tack, det tycker jag med!
Malin Andersson

#3 - - emmelie andersson:

Fina grejer, vilken är din favoritbutik i sthlm? :)

Svar: Tack, det måste nog vara Brandy Melville eller Lush :)
Malin Andersson

Upp