Bucketlist

Glad torsdag på er! Och välkommen 2015.
 
Nu har vi ett väldigt spännande år framför oss, förhoppningsvis. På förmiddagen idag så skrev jag upp mina mål inför 2015. Just mina personliga mål kommer jag inte skriva här, utan här kommer jag skriva ut min bucketlist. Alltså saker jag vill och måste göra innan jag dör. Vissa av sakerna är tillochmed saker jag vill (och kommer) göra igen, att åka till vår lägenhet i Italien och även åka skidor i Alperna. Båda av sakerna kommer vi göra iår ;)
 
Let's start!
 
Drömresemål:
 
NewYork
Lägenheten
Skidor i Alperna
Spanien
Australien
Kalifornien
Besöka alla kontinenter
Bora Bora
Safari i Afrika
Grekland
Regnskogen
 
Uppleverser:
 
Besöka NewYork på nyårsafton
Se norrsken
Besöka Times Square
Åka en gondol i Venedig
Surfa
Skicka ett flaskpost-meddelande
Simma med delfiner
Henna tatuering
Bo på Ishotellet
Bada i jordens alla hav
Kyssa någon i regnet
Vara med i tidningen
Bli kysst på nyår
Kyssa någon under en mistel
Rida på en elefant
Lära mig dansa perfekt salsa
Skinny Dipping ;)
Ziplining
Besöka Disneyland
Köpa mitt drömhus
Gå på walk of fame
Se niagara fallen
Simma under ett vattenfall
Rädda någons liv
Bli igenkänd för någonting
Bo i London och NewYork (helst med vänner)
Ha ett deeptalk med en kändis
 
 
skaffa en snygghandstil... hahaha
 
Jag kan avslöja en en sakerna på mina nyårslöften. Det är att jag ska alltid vara mig själv. När jag är migsjälv så bryr jag mig inte vad andra tycker om mig. Så här lägger jag upp en närbild på mig. Jag har finnar, är röd, inte perfekta tänder och vi ska inte ens prata om ögonbrynen. Det där är mitt riktiga leénde. Man måste inte vara perfekt för att vara glad, man måste heller inte uppnå alla sina bucketlist mål för att vara glad. Ta hand om varandra och nu ska 2015 äga!
Mitt liv | 2015, bucketlist | |
Upp