Stockholms haul

Glad måndag!
 
Som ni kanske såg i mitt förra inlägg så var jag ju i Stockholm med Hanna och Malle i lördags. Det var jättekul, men kallt som satan. Rean var väl sådär, det berodde på i vilka affärer man gick i. Kan väl säga att monki hade bäst rea, dom brukar ju ändå ha ganska billiga saker så det blev ju väldigt bra. T.ex så hade Brandy Meville inte superbra rea, men eftersom jag diggar deras kläder och det är inte så dyrt så brydde jag mig inte.
 
"Catastrophe cosmetic" är en ansiktsmask ifrån lush som ska lugna ner huden, samt hjälpa mot finnar och dämpa rödhet. Passar mig haha, ni som känner mig vet att jag är Rudolf i människoform. Jag vet tyvärr inte priset för jag lämnade in 5 tomma burkar ifrån Lush så jag fick masken gratis.
 
 
En "totally rad" tisha i från Monki, kostade 60kr. Orginalpriset var 100kr :)
 
 
Det här måste vara min favvo tröja jag köpte, gah jag älskar den!  Brandy Meville 150kr, den var inte på rea dock
 
 
En typ av boxarlinne, materialet is to die for. Det syns inte på kameran meen så är fallet. Brandy Meville, 130kr
 
 
 
 
Ett linne från BikBok, 80kr på rea, tidigare 159kr tror jag. 
 
 
Övriga saker:

En lila/rosa BH ifrån Lindex BARA 50kr.
En magtröja/bh som jag har under alla tröjor ovan. Man ser den bäst på senaste bilden. Det är som band, låter basic men gudars vad jag diggar den. 110kr på Brandy meville.
Två-pack med 20 toffsar, bruna, basic två för 20 på bikbok
 
Haul, Mode | bikbok, brandymeville, mellandagsrea, monki, stockholm | |
Upp