Chill eftermiddag

Glad eftermiddag på er! 

Efter att jag la upp det förra inlägget så borstade jag tänder+hår, ryckte till mig ett par böcker jag fick i julklapp som jag redan hade och gick upp på stan. Planen var att jag skulle gå och byta böckerna mot några som jag inte hade, oj vad jag krånglade till det. Medan jag gick så kände jag "fuck it" och gjorde lite sokm jag ville istället. Okej, jag gick först och bytte böckerna. Jag bytte två böcker och fick tillbaka 4 böcker+ en pennvässare, det var ju ite nice.
 
Jag (som vanligt) blev fikasugen och gick i min ensamhet till Hellmanska gården ( ett café) och beställde en scones med färskost och marmelad, en mjölkchoklad fudge och en (jättegod) fruktkick juice. När jag hade ätit upp mitt näringsrika mål så lunkade jag upp mot biblioteket för att låna den boken i serien jag köpte som inte fanns på akademibokhandlen. Alltså "House of night del2". Till först hittade jag inte boken i hyllan så jag frågade en stressad biblotikare om vart den fanns, pinsamt nog så var den mitt framför ögonen på mig. Hoppas att hon inte blev arg, haha :) On my way home kom jag på att jag behövde mer underkläder, hittade inga att köpa, så nog med det nu. När jag gick ut ur affären så mötte jag ett ungdomsgäng, 5 st kanske 16år. Ni vet den där känslan "lägg bara inte märke till mig", jaja den tänkte jag om och om igen, även fast det aldrig brukar hända något. Men klart som tusan så säger en av killarna något med den mest tillgjorda, mörkaste rösten hans stämband kunde klara. Jag hörde inte vad han sa först, för jag hade hörlurar på mig, men det slutade med "ELLER?!", jag bara gick vidare, även fast jag kände mig sjukt sugen att vända mig om och skrika (ursäkta språket) "sug mig kuk, trögskalle". Efter att jag hade gjort det i mitt huvud planerade jag min flyktplan.
 
Inne på Cubus så har alla kläder 30% rea. Jag har velat köpa en pyjamas ganska länge nu, så jag passade på nu på rean. Jag passade på att köpa ett kit med ett bronzer, ett rouge, en ögonskugga, en rouge borste och en ögonskuggsborste. Pyjamasen kostade förut 199kr, så nu skulle den ha kostat 140kr. Men jag betalade 153kr för allting och kitet kostade 50kr. Jag kan bara vara tacksam.
 
 
 
 
 
 
 
Dagen, Haul | fika, haul, stan | |
#1 - - Angelica:

Vilka söta shorts!

Svar: Tack! Dom är supersköna! Glad fortsättning :)
Malin Andersson

Upp